TECHNICKÁ PODPORA
Technická podpora

Jako jeden z mála internetových obchodů v České republice nabízíme našim zákazníkům službu telefonické technické podpory. Z naší zkušenosti víme, že hodně technických problémů s tiskárnami a kopírkami lze vyřešit snadnou a rychlou cestou prostřednictvím telefonu, kdy náš servisní technik radí klientovi, co a jakým způsobem má dělat. Naši zákaznici můžou této služby využít zcela zdarma.

Mějte prosím na paměti, že ne všechny závady a problémy lze vyřešit touto cestou. Pokud máte zájem využít telefonické technické podpory, zavolejte nám na naše telefonní číslo, napište nám email, popřípadě využijte náš kontaktní formulář na webových stránkách www.toner-toner.cz. Při našem kontaktu nám sdělíte stručnou specifikaci problému a Vaše telefonní číslo, na které Vám nejpozději do cca dvou hodin zavolá náš technik. Služba je dostupná každý všední den od 8.00 hod do 16.00 hod.


Potřebuji poradit
Mám zařízení: *
Výrobce: *
Jiný výrobce - napište:
Typ zařízení (např. LaserJet P1102):
Mám zájem o:
Dotaz / přání / popis problému:
Váš email: *
Váš telefon:
 

 

MWZmNTZl