Jakým způsobem si můžu zboží objednat?
Všechno vybrané zboží, které si přejete nakoupit, stačí vložit do košíku. Jednoduše u každé položky kliknete na tlačítko „koupit“, jakmile budete mít všechno vybrané zboží v košíku, klikněte na ikonu a nápis „nákupní košík“ v pravé horní části obrazovky a pokračujte vybráním způsobu dopravy a platby a vyplněním doručovacích údajů.
Na koho se mám obrátit, pokud potřebuji pomoct?
V případě jakéhokoliv dotazu či přání se neváhejte obrátit na naši infolinku na čísle 725 466 544 nebo na email obchod@toner-toner.cz. Rádi Vám poradíme ve výběru správného toneru nebo inkoustové náplně, na výše uvedeném kontaktu přijímáme také telefonické objednávky.
Jakým způsobem můžu za zboží zaplatit?
Dobírkou, tj. platbou v hotovosti poštovnímu doručovateli nebo kurýru PPL. Druhou a levnější možností je platba předem na náš účet u Fio banky, a. s. Náš eshop podporuje tzv. PayGO platby, tento systém Vám umožňuje platit předem za zboží několika možnými způsoby, které jsou rychlé a zároveň velmi jednoduché. Můžete si vybrat: mPeníze (platební brána mBank, a.s.), MojePlatby (platební brána Komerční banky, a.s.), ePlatby (platební brána RB, a.s.), Gopay peněženka nebo PayPal.
Kdo mi zboží přiveze?
V objednávkovém formuláři si můžete vybrat přepravní společnost, buď PPL nebo Českou poštu. PPL Vám v den dodání zavolá a domluví s Vámi místo a čas předání. V případě přepravy prostřednictvím České pošty Vám zboží předá poštovní doručovatel. Pokud Vás nezastihne doma, předá balík sousedům nebo ho přenechá na nejbližší pobočce České pošty, a.s., kde bude čekat na vyzvednutí.
Za jak dlouho mi zboží přijde?
U každé položky v našem eshopu je uvedena jeho dostupnost. Většinu zboží máme skladem – vidíte u něj „skladem ANO“. Toto zboží můžete očekávat do přibližně tří pracovních dnů od objednání (v případě platby dobírkou) a do tří pracovních dnů od přijetí platby na náš bankovní účet (v případě platby předem). Pokud Vámi vybrané zboží nemám skladem, čili u něj vidíte „skladem NE“, jeho dodací doba se pohybuje přibližně od 4 do 6 pracovních dní.
Jsme firma, dodáte nám zboží s fakturou se splatností?
V těchto případech je nutné se na nás obrátit telefonicky nebo prostřednictvím emailu a předem se na této možnosti dohodnout.
Proč bych měl nakupovat neoriginální spotřební materiál?
Nejenže snížíte náklady na tisk až o 30 – 60%, ale také šetříte životní prostředí. A navíc - na náš kompatibilní spotřební materiál poskytujeme pětiletou záruku! Dále zaručujeme kvalitu tisku srovnatelnou s originálními tonery nebo inkoustovými náplněmi.
Proč najdu v jiných internetových obchodech nižší cenu za stejné tonery a inkoustové náplně?
Odpověď je velmi jednoduchá, vše se odráží ve kvalitě. Náš eshop prodává pouze otestovaný spotřební materiál, který má srovnatelnou kvalitu tisku s originálními tonery a inkoustovými náplněmi. To se samozřejmě od všech kompatibilních tonerů a náplní očekávat nemůžete.
Jaké je barevné označení tonerů?
Tonery se vyrábější v těchto barvách: černá, modrá, žlutá a červená. V našem eshopu je každý toner barevně označen v názvu i v popisu položky.
- BLACK - ČERNÁ
- CYAN - MODRÁ
- YELLOW - ŽLUTÁ
- MAGENTA - ČERVENÁ
Jak probíhají reklamace?
Prodáváme pouze kvalitní a otestovaný spotřební materiál, i přesto se však může v ojedinělých případech vyskytnout situace, kdy Vám toner nebo inkoustová náplň nebude tisknout tak, jak by měla. Ihned po zjištění problému nás kontaktujte telefonicky nebo prostřednictvím emailu, vadný toner nebo inkoustovou náplň nám zašlete zpět a my Vám obratem, bez dalšího zjišťování původu závady, zašleme nový toner či inkoustovou cartridge. Na nic nečekáte, reklamace je vždy vyřešena rychle a ve Váš prospěch.
Na koho se můžu obrátit v případě technických problémů?
Náš eshop má vlastního servisního technika, který je k dispozici pro telefonické konzultace od cca 8.00 do 15.00 hod každý všední den. V případě, že se na Vašem zařízení objeví nějaká závada nebo máte problém s instalací toneru či inkoustové cartridge, neváhejte se na nás obrátit buď telefonicky, nebo prostřednictvím emailu. My Vaše kontaktní údaje a stručný popis problému předáme našemu technikovi, který se Vám do cca 2 hodin ozve a problém s Vámi zkusí vyřešit. Mějte, prosím, na paměti, že ne všechny problém se dají vyřešit prostřednictvím telefonu.
Jak nejrychleji zjistím, jaký typ toneru nebo inkoustové náplně je vhodný pro moje zařízení?
Pokud si nejste jistí, jaký typ toneru nebo inkoustové náplně je vhodný pro Vaše zařízení, podívejte se na webovou stránku www.tinte24.de. Byť se jedná o německou stránku, má velice jednoduché a intuitivní ovládání. Na hlavní stránce vidíte dvě kolonky, v první vybere výrobce Vaší tiskárny (např. HP, Canon, …) a ve druhé typ zařízení (např. Pixma 500, …). Poté se Vám objeví seznam spotřebního materiálu, který je vhodný pro dané zařízení. To pak jednoduše vyhledáte na našich stránkách www.toner-toner.cz.